پنجشنبه، خرداد ۲۷، ۱۳۸۹

آموزش گام به گام ساخت تلویزیون ضرغام و شرکا

خوانندگان عزیز توجه کنید که ساخت این کار دستی در خانه و زیرزمین امکان‌پذیر می‌باشد. یادتان نرود که ما می‌توانیم. چطور دختربچه‌ی مدرسه‌ای در زیرزمین غنی‌سازی کند، اون‌وقت شما نمی‌توانید یک تلویزیون در خانه‌تان بسازید؟

تلویزیون به‌همراه مناظره‌پلو
مواد لازم                            میزان 

اعتماد به نفس                     نصف اعتماد به نفس عزت
مجری                              یک چارک
کارشناس و مهمان              به میزان کافی

در ابتدا از نصف اعتماد به نفس بهره برده، کارمان را شروع می‌کنیم. سپس دوربین را روشن کرده یک عدد مجری آنجا تعبیه می‌کنیم. بعد وقتی مجری جا افتاد (البته در طول برنامه هم می‌تواند جا بیفتد) کارشناس و مهمان برنامه را آرام آرام به مجری اضافه می‌کنیم (توجه کنید که برای مجری آقا، مهمان آقا اضافه می‌کنیم.) سپس اگر دیدیم خیلی دارد بی‌مزه می‌شود، مهمان بعدی را هم روی مجری و برنامه می‌ریزیم و هی هم می‌زنیم.
پس از گذشت حدود نیم ساعت اگر دیدیدم خودمان خوش‌مان آمده، یا برنامه‌مان دارد چشم دشمن را کور می‌کند، نیم‌ساعت دیگر هم برنامه را هم می‌زنیم. (نگران نباشید، به علت کنداکتورهای خیلی دقیق، زمان آنتن در ایران تا یک ساعت و نیم هم بالا و پایین شود کسی متوجه نمی‌شود.)
به این غذای دم دستی که الان درست کردنش را یاد گرفتید، می‌گوییم: «مناظره‌پلو با گشنیز و جعفری»
خوانندگان عزیز توجه کنند که این دسر را می‌توانند با کمی پورحسین تزیین کنند. استفاده از پورحسین دسر را خنک می‌کند.
همچنین اگر از طعم فلفل‌فندقی یا کرفس‌گلابی یا شیربرنج لذت می‌برید می‌توانید به‌جای گشنیز و جعفری دسرتان را با یامین تزیین کنید. در این حالت باید بعدش حتما زیره هم بخورید که نفخ نکنید.

ادامه دارد

منتشرشده در هفته‌نامه‌ی پیک سبز، صفحه‌ی طنز گودبرداری، شماره‌ی 321
(طنزها را همان‌طور که در مطبوعات منتشر می‌شود، با حذف و تعدیل، در وبلاگ بازنشر می‌کنم.)