جمعه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۹

اعلام برائت از کامنت‌گذاران

امروز متوجه شدم کماکان کسانی با اسم این‌جانب در وبلاگ‌ها و باقی سایت‌ها نظر (کامنت) می‌گذارند. بامزه اینجاست که دیدم با اسم مادر رجب نیز این‌ور و آن‌ور نظر می‌نویسند. و بامزه‌تر این که اسم مادر رجب را می‌نویسند اما نشانی انگار نه انگار را می‌گذارند.

دوستان دیده و نادیده
این‌جانب مدت‌هاست همین گوشه‌ی صفحه اعلام کرده‌ام که به هزار و یک دلیل جایی نظر نمی‌گذرانم. (بنده اگر حرفی درخور گفته شدن داشته باشم، به مخاطبم نامه (ایمیل) می‌نویسم و البته ایمیلم همین گوشه‌ی صفحه مشخص است.
و حالا هم اعلام می‌کنم مادر رجب هم بعید می‌دانم جایی نظر بگذارد!

بدین وسیله از هر گونه توهین، قربان‌صدقه، تقاضای کاری، تقاضای معرفی، تقاضای عشقی، تقاضای لینک! تقاضای ازدواج! تقاضای بی‌ناموسی یا باناموسی! پشت سر کسی بد گفتن و آتش‌بیار معرکه شدن، سوال فنی، سوال غیرفنی، یا هر چیز دیگر که به اسم این‌جانب یا مادر رجب جاهای دیگر نوشته می‌شود، برائت می‌جویم.
.
امیدوارم و ممنون می‌شوم، این موضوع ِ شاید از نظر شما بی‌اهمیت را به گوش دیگرانی که ممکن است به چنین بهانه‌ای از من رنجیده باشند (یا من به ایشان قول وصال داده باشم و احتمالا نام بچه را هم انتخاب کرده باشیم!) برسانید و بگویید: «بابا بی‌خیال.»

در پایان برای آن دوست یا دوستان عزیزی که از نام این‌جانب استفاده و سوءاستفاده می‌کنند آرزوی شفای عاجل دارم. و البته هنوز هم متوجه نشدم وقتی می‌شود نام بهرام رادان و دکتر جک شپرد و مهتاب کرامتی و اینا را جعل کرد و کیف‌های احتمالی بیشتری نصیب برد، چرا باید از نام من استفاده‌ی ابزاری شود؟ خداوکیلی چرا؟

فدای شما و اینا.
پوریا عالمی

پس‌نویس:
کامنت‌گذارِ نام‌جعل‌کن ِ عزیز! دفعه‌ی بعد به جای اطلاعیه دادن، فحش ناموسی می‌نویسم.