شنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۹۱

افشای فراماسونری در خونه مادربزرگه


آیا شهرداری و شورای شهر چشم خود را بسته‌اند؟


شورای‌شهر کاربرد کامپوزیت و اشکالی که نماد‌های فراماسونری و مسلک‌های ضددینی را در نمای ساختمان منعکس می‌کند، ممنوع اعلام کرد و شهرداری از صدور پایان‌کار برای چنین ساختمان‌هایی منع شده است.به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد

اینجانبان نیز ضمن حمایت همه‌جانبه با چنین طرح منوری، به اطلاع می‌رساند طبق اسناد محرمانه زیر، "خونه مادربزرگه" نیز از فراماسون‌آرایی پیراسته و ویراسته و راسته نیست، لذا مستدعی است شورای شهر، شهرداری و باقی جاها در اسرع وقت و تسریع اوقات و به وفور فراوان مفید فایده با شخص "مخمل‌خان" به عنوان مغز متفکر جریان و شخص "مادربزرگه" مادر معنوی و ساپورتر مالی و تامین‌کننده مکان، برخورد مقتضی و منقضی و منقبضی بدون مضیقه و در ضیق وقت بدون غمزه برخورد غامض نماید.

افشای پشت‌پرده خانه مادربزرگه (سند شماره 1 و 2)

افشای فراماسونری در خونه مادربزرگه

توضیحات
1) چشم گربه – که به صورت تابلویی در تمام قسمت‌های سریال خونه مادربزرگه روی صورت مخمل‌خان واقع شده بود.
2) گوش دو پر گربه – یک پرش سمت چپ و پر دیگرش سمت راست سر مخمل واقع شده. در حالی که گربه‌ها یک گوش‌شان سمت راست و گوش دیگرشان سمت چپ قرار دارد.
3) نوک شیروانی – علامت "شیروانی" در واقع "شیر" است که در "وان" خفته و هر آن امکان دارد حمامش تمام شود و از وان بیاید بیرون و به جنگل برگردد.
4) دم شیروانی – دم شیروانی در خانه مادربزرگه حاکی از این است که با دم شیر و شیروانی نباید بازی کرد.
5) چهارخانه – این علامت به معنای چهار خانه است. در آخرین قسمت سریال خونه مادربزرگه معلوم می‌شود که چهار خانه وجود دارد: خونه مادربزرگه، خونه نبات و خانواده‌اش، خونه هاپوکومار (که بعدا از خارج می‌آید)، خونه مراد (پسر همسایه).
2 و 6 و 9) هر سه تا مثلث هستند و مثلث معلوم است که مثلث است و ترکیبش با "چشم گربه" چیز غریبی می‌شود.
7 و 11) پنجره – وسیله ارتباطی با بیگانگان (که مادربزرگه بارها از همین وسیله برای ارتباط گرفتن با مخمل استفاده می‌کند.)
8) در – در تمام سریال خونه مادربزرگه هیچ‌کسی جز خود مادربزرگه از این در رفت و آمد نمی‌کند. آیا این در به درون خانه می‌رود؟ یا از درون خانه به حیاط متصل است؟ آیا عالم حیاط (حیات) را با عالم خانه مرتبط می‌کند یا برعکس؟ (متاسفانه ما نمی‌دانیم)
9) علامت شبکه دو. ربطی به کار ما ندارد اما چون چشم ناظر همیشه به ما زل زده است؟
10) گلدان.
11) جاروی جادوگرها که معرف حضورتان هست؟ نیست؟ 

نتیجه‌گیری
خونه مادربزرگه / فراماسونری داره / خونه مادربزرگه / هزارتا حقه داره.
با توجه به نتیجه بالا از مسوولان خواهشمندیم سریع این خانه را خراب کنند و جاش به پل صدر اضافه کنند که این‌قدر نریزد سر مردم. با تشکر.




منتشرشده در روزنامه شرق، 7 بهمن 1391، ستون از هر نظر بی‌ضرر
(طنزها را همان‌طور که در مطبوعات منتشر می‌شود، با حذف و تعدیل، در اینترنت بازنشر می‌کنم.)