یکشنبه، دی ۱۰، ۱۳۹۱

گوسفند و پراید قمه و پورشه



بی‌ام‌دبلیو بنز را قمه‌ای کرد
راننده خودروی «بی‌.ام.دبلیو» و راننده خودروی «بنز» در بلوار سعادت‌آباد به علت وقوع یک تصادف جزئی با هم درگیر شدند که در این میان راننده خودروی بنز با قمه به سمت راننده بی.ام.و حمله‌ور شده و وی را مجروح کرد.
بررسی ‌ها حاکی از آن بود که راننده خودرو بی ام و هم به سوی خودروی خود دویده و پس از سوار شدن، راننده بنز را زیر گرفته و تا قبل از رسیدن مامورین با به جای گذاشتن خودرو از محل متواری می‌گردد.
به زبان ساده
طرف از بی.ام.دبلیوش پیاده شده قمه را کشیده – بدبختی قفل فرمان را هم برنداشته – مستقیم رفته سر قمه و لابد فحش کاف‌دارگویان و نفس‌کش‌طلبان دویده سمت راننده بنز و قمه‌کاری‌ش کرده. بعد رفته سوار بی.ام.دبلیوش شده آمده راننده بنز را زیر گرفته و رفته. پایان گزارش.

گوسفندهای پرایدسوار
برای اولین بار پنج گوسفند به جای پشت وانت، سوار پراید شدند و دوتای آن‌ها هم بر صندلی جلوی پراید نشستند.
به گزارش ایسنا، رئیس کلانتری 170 کهریزک گفت: ماشین گشت پلیس در محله صادق‌آباد به یک دستگاه خودروی پراید که به شکل عجیبی تعدادی گوسفند و انسان در آن جای گرفته بودند مشکوک می‌شوند.
وی ادامه داد: بلافاصله 4 نفر از درون خودرو به بیرون دویدند که با آمادگی پلیس 3 نفر از آنان دستگیر می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: پس از درآوردن 2 رأس گوسفند از جلوی خودرو و 3 رأس از صندلی عقب، در بازجویی اولیه آنان معترف به سرقت شدند که سارقان به کلانتری انتقال داده شدند و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شد.
به زبان ساده
1- الان به جایی رسیدیم که بدون حرف زدن، معلوم نمی‌شود آدم سوار ماشین است یا گوسفند.
2- بدبخت پراید. خبر درباره عدم امنیت و آمار تلفات منتشر می‌شود می‌گویند پراید. درباره گوسفند هم منتشر شود می‌گویند پراید.
3- حالا مسوولان سایپا لابد فردا از این پنج گوسفند بخت‌برگشته هم شکایت می‌کنند که قصد داشتند پراید را بدنام کنند.

نصف پورشه‌های جهان در ایران
مدتی قبل شرکت پورشه آلمان اعلام کرد از 24 پورشه بسیار گران سفارش داده شده به این کارخانه توسط کشورهای خاورمیانه، 12 دستگاه از آن به ایران ارسال شده است.

نتیجه‌گیری
1- به نظر ما پشت ماشین پراید یا پورشه یا بی‌.ام.دبلیو یک تابلو بگذارند و روش بنویسند: «گوسفند این کار» یا «درایور ایز گوسفند.» که آدم تکلیف خودش را بداند.
2- کاش نصف پورشه جهان وارد ایران شده از آن طرف نصف گوسفندهای ایران را از کشور خارج می‌کردند تا به حالت تعادل برسیم.
3- آن پنج‌راس گوسفندی که سوار پراید شده بودند شانس آوردند قبل از این‌که با پراید تصادف کنند و بمیرند، پلیس گرفت‌شان و جان‌شان را نجات داد.