چهارشنبه، دی ۰۶، ۱۳۹۱

چتری برای دو نفر




شرح عکس: زحمت عکس را خبرگزاری فارس کشیده که
دست‌شان درد نکند خیلی زحمت کشیدند چرا همچی کشیدند.



همه از ما سوال می‌کنند آیا علی نیکزاد می‌خواهد وارد کارزار انتخاباتی بشود یا نه؟ به همین مناسبت و برای پاسخ به این سوال مهم، اکاذیب زیر را نشر می‌کنیم:

نیکزاد وزیر راه
ما همیشه فکر می‌کردیم آیا نیکزاد برای انتخابات راه را صاف می‌کند؟ آیا نیکزاد بلد است میان‌بر بزند؟ آیا همه راه‌ها را رفته و برگشته؟ آیا یاد گرفته با همه کس و با هر سلیقه‌ای راه بیاید؟ خب وزیر راه است دیگر. راهش را بلد بوده که به وزارتخانه راهش بدهند.

نیکزاد وزیر شهرسازی
ما همیشه فکر می‌کردیم این شهرها را کی این‌طوری ساخته و کلا خیال می‌کردیم ساختمان‌های بدقواره و شهرهای زشت همین‌طور به صورت دیم رشد می‌کنند و مثل قارچ‌های سمی دور تا دور پایتخت شهرک و شهرچه درمی‌آید. اما حالا که فهمیدیم نیکزاد وزیر شهرسازی است خیال‌مان راحت شد.

نیکزاد وزیر مسکن
یکی کم بود، دوتا غم بود، سه تا خاطر جمع شد. نیکزاد وزیر راه کم بود واقعا. نیکزاد وزیر راه و شهرسازی غم بود. وزیر مسکن هم که شد خاطر جمع شدیم که دیگر کاری زمین نمی‌ماند.

نیکزاد وزیر راه و ترابری
شایسته‌سالاری همین است دیگر. یک وزارتخانه بدهی دست یکی، هنوز به سال نرسیده وزارتخانه بپکد. کارشناسان به کارکنان وزارتخانه متبوع نیکزاد بارها هشدار دادند که خیلی مراقب باشند و با کلاه ایمنی در ساختمان وزارت تردد کنند، چون تجربه نشان داده نیکزاد این‌قدر کارش در جایی تمام نمی‌شود که کار آنجا تمام شود و برود هوا.

نیکزاد وزیر ارتباطات و فناوری
شما ممکن است خیال کنید فرصت‌سوزی می‌شود و از تخصص‌های داخل کشور و نیروهای زبده و نخبه درست استفاده نمی‌شود. اما این‌طور نیست. زبده‌ترین، نخبه‌ترین، منحصربه‌فردترین دانشمند معاصر (که هنوز هم درست توانایی‌هاش مورد بهره‌برداری قرار نگرفته) علی نیکزاد است که آخرین بار علاوه بر این‌که سه‌تا هندوانه را با یک دست برداشته بود دوتا هندوانه هم گذاشتند زیر بغلش و سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری شد.

نیکزاد هیات دولت
به نظر ما حالا که نیکزاد اینجا نیکزاد اونجا نیکزاد همه‌جا هست، و درصد زیادی از وزارتخانه‌ها را تحت پوشش دارد، یک‌دفعه این چهار پنج وزارت دیگر را هم بدهند بهش که هیات دولت بشود هیات نیکزاد و خلاص. یا اگر این‌طور نشد آن‌طور نشود که استعداد نیکزاد حیف و میل شود. حتما حتما بیاید و کاندیدا شود و کار را یک‌سره کند.