پنجشنبه، تیر ۲۳، ۱۳۹۰

استخرهای زنانه از پذیرفتن زنان منع شوند



بعد از انتشار خبر حمله گروهی و فیلمبرداری از یک استخر زنانه در تهران، خبر کاردآجین کردن و قتل یک دختر دانشجو و... و انتشار خبرهایی درباره‌ی پذیرایی مخصوص گروهی در اطراف و اکناف مملکت، نیروی انتظامی در اقدامی ضربتی و تکان‌دهنده، طرح مبارزه با قلیان کشیدن برای زنان را به صورت جدی کلید زد.

در نتیجه چون امنیت برقرار است، ما با خیال راحت روی کاناپه دراز می‌کشیم، یک قلیان چاق می‌کنیم و در ستایش این اقدام عاجل و قاطع و کامل و مانع مبارزه با قلیان راهکار می‌دهیم.  
 
راهکارهای ضربتی 
- با توجه به احتمال تکرار حمله و فیلمبرداری از استخرهای زنانه، استخرهای زنانه از پذیرفتن زنان منع شوند. 
- با توجه به احتمال حمله با چاقو به زنان و دختران دانشجو در خیابان در روز روشن، کشیدن قلیان‌های "دوسیب" برای آقایان در روز روشن منع شود. 
- با توجه به تاثیر تماشای تصاویر مهوع، قبیح و بی‌ناموسی روی ذهن متجاوزان، قهوه‌خانه‌ها از عرضه‌ی قلیان با نقش دختران زیبای قاجاری به کسانی که می‌خواهند بروند پذیرایی مخصوص گروهی یا انفرادی کنند منع شوند. 
- با توجه به احتمال تکرار تجاوز گروهی در باغات، قلیان کشیدن با طعم میوه‌های باغ – به خصوص طعم هلو - برای كسانی كه در محل سرویس زوركی به شهروندان می‌دهند، ممنوع شود. 
- البته لیمو جزو مرکبات محسوب می‌شود، اما به نظر ما استعمال قلیان با طعم «لیمو» یا «هلو» خانم‌ها را در مسیر باغ قرار می‌دهد. برای همین پیشنهاد می‌کنیم اصولا «لیمو» و «هلو» از سبد خانوار حذف شود. 
- پیشنهاد می‌شود قهوه‌خانه‌ها فرمی در اختیار مشتریان قرار دهند و از آنان بپرسند بعد از قلیان کشیدن قصد تجاوز گروهی، حمله با چاقو، زورگیری و... دارند یا نه. اگر جواب هر کدام از مشتری‌ها مثبت بود به او به جای چایی‌نبات، عرق بیدمشک بدهند تا طرف آرام بگیرد و «آسیب‌های اجتماعی» نکند.

نسخه 
زغال خوب و رفیق بد ریشه‌ی اصلی تمام آسیب‌های اجتماعی است. راهکار ما این است که نیروی انتظامی علاوه بر جمع کردن دیش‌های ماهواره از روی پشت بام زغال‌های دبش را هم از بقالی‌ها و سوپرمارکت‌ها جمع کند.




 منتشرشده در روزنامه‌ی اعتماد، دوره‌ی جدید، 23 تیر 90، شماره‌ی 2111 
(طنزها را همان‌طور که در مطبوعات منتشر می‌شود، با حذف و تعدیل، در وبلاگ بازنشر می‌کنم.)