شنبه، شهریور ۱۱، ۱۳۸۵

ساعت چنده؟ آقای پرزیدنت!

جلوی یکی را در خیابان بگیرید و بپرسید ساعت چنده؟ ما هم همین کار را کردیم. گزارشش را در زیر بخوانید:

هاشمی رفسنجانی: به حول و قوه‌ی الهی الان که ساعت نداریم بگوییم چنده، اما دوستان از دوره‌ی سازندگی در حال تلاش هستند تا در امر مهمی مثل ساعت که در منطقه هم قابل اهمیت می‌باشد به خودکفایی لازم برسیم. الان هم هر که اصرار دارد ما ساعت داریم بیاید نشان دهد کجایمان قایمش کردیم ما هم می‌گذاریم کف دستش و می‌گوییم مال خودت. پسرها هم که از اول ساعت نمی‌بستند و دخترم نیز ماشاا... ساعت را از بر است. این‌ها اسنادش هست و...

سید محمد خاتمی: نهادینه کردن ساعت در مردم هدف دوم خرداد بود. از نهاد مردم بپرسید که چه آهی از آن برآمده است. ساعت من هم که بعد از ریاست جمهوری به وقت تمام دنیا تنظیم است جز تهران.

محمود احمدی‌نژاد:
(قبل از انتخابات) ساعت چنده؟ یعنی این دغدغه‌ی مردم ماست که ساعت چنده؟ نه آقا. حرف مردم این نیست. مردم برابری می‌خوان. عدالت می‌خوان. به من و تو چه که ساعت چنده؟ ما باید برای این مردم زحمت بکشیم نه اینکه به اونا بگیم ساعت چنده.

(بعد از انتخابات) من همچی حرفی نزدم که ساعت چنده. روزنامه‌ها از قول من یک چیزی نوشتند و من هم تکذیبش نکردم.