به نظر من ادبیآت وَ فرهنگ ِ این مملکت، و بهطور مشخخص ویراستارییی زبآن فارسای (پارسی؟) با زبآن ِ رسمای (و محاوره؟) با هم همراههی ندارند، همچونآن سیاست و سیاستمدارآناش که عابشان (آبشان؟) در یک جوی (یا جوب یا بولوار) نمیرود و در کل همهچیز در این مملکت، جز هماین مقعالهی من پایاش میلنگگد.
پسنویس:
1- آییا جای مُههِمای نداشت من بولد (= کلفت یا پوووررنگ (پُررنگ؟)) کنام، در این یادداشت؟... چهرا! اسم خوداَم را بووولد میکنام، ک (یا که؟) خیلای بهتر ب (یا به؟)چشماتان بیآیید.
2- عنوان این یادداشت و مقعاله، غزلی از حافظ است!
3- سعی میکنام ک (که؟) دفعهی ِ بعد کل عنوان یادداشت را متن کامل "تاریخ طبرعی" یا "مثنوی معنوعی" انتخاب کنام!
4- آییا این مقعالهی من، شوما را یاد منتقدآن و سوتوننویسآنِ دیگر انداخت؟ هر گونه شبهات را من انکار میکنم!
پسنویس:
1- آییا جای مُههِمای نداشت من بولد (= کلفت یا پوووررنگ (پُررنگ؟)) کنام، در این یادداشت؟... چهرا! اسم خوداَم را بووولد میکنام، ک (یا که؟) خیلای بهتر ب (یا به؟)چشماتان بیآیید.
2- عنوان این یادداشت و مقعاله، غزلی از حافظ است!
3- سعی میکنام ک (که؟) دفعهی ِ بعد کل عنوان یادداشت را متن کامل "تاریخ طبرعی" یا "مثنوی معنوعی" انتخاب کنام!
4- آییا این مقعالهی من، شوما را یاد منتقدآن و سوتوننویسآنِ دیگر انداخت؟ هر گونه شبهات را من انکار میکنم!
آموزش یادداشتنویسی
منتشرشده در هفتهنامهی پیک سبز، صفحهی طنز، شمارهی 323
(طنزها را همانطور که در مطبوعات منتشر میشود، با حذف و تعدیل، در وبلاگ بازنشر میکنم.)
(طنزها را همانطور که در مطبوعات منتشر میشود، با حذف و تعدیل، در وبلاگ بازنشر میکنم.)