یکشنبه، اسفند ۲۱، ۱۳۹۰

حداد به قالیباف گفت، چی گفت؟



سند محرمانه‌ای توسط سایت غیرمحرمانه‌ای منتشر شد که حکایت از روابط افلاطونی حداد عادل و قالیباف دارد. در این تصویر که گذاشتیمش همین زیر تا شما هم تماشایش کنید و به اصل قضیه پی ببرید حداد دارد توی گوش قالیباف یک چیزی می‌خواند، که برای دوست و دشمن سوال ایجاد کرده حداد و قالیباف با هم چه سر و سِری دارند؟ و چرا؟
به همین مناسبت متن اقرار حداد و قالیباف به صورت مجزا ضمیمه‌ی پرونده است که آن را برای شما رو می‌کنیم.
متن اقرار قالیباف (بدون فشار یا تحت فشار بودن)
قالیباف: حداد به من گفت.
ما: چی گفت؟
قالیباف: خودش به من گفت.
ما: چی گفت؟
قالیباف: گفت من رییس مجلس نمی‌شم. 
ما: شما بهش چی گفتی؟ 
قالیباف: من بهش گفتم چرا نمی‌شی؟ چرا نمی‌شی؟ 
ما: حداد به شما چی گفت؟
قالیباف: حداد گفت کاری که رییس مجلس می‌کنه، نماینده‌ها رو حاضر غایب می‌کنه، کوچک‌زاده رو ساکت می‌کنه، مطهری رو صامت می‌کنه، رسایی رو راغب می‌کنه، لاریجانی رو غایب می‌کنه... من رییس مجلس نمی‌شم. نه که نمی‌شم.
ما: شما به حداد چی گفتی؟
قالیباف: گفتم برووو. شوخی می‌کنی. چهار سال می‌شه دورخیز کردی بپری روی کرسی ریاست، بعد می‌گی رییس مجلس نمی‌شی؟
ما: حداد چی گفت؟
قالیباف: حداد گفت راست می‌گی شوخی کردم! من ریاست مجلس دوست دارم... خیلی دوست دارم... تازه اون سری توی عکس‌هایی که روزنامه‌ها چاپ می‌کردند، یا تصویرهایی که تلویزیون نشون می‌داد، دیدم سایز صندلی ریاست مجلس دو ایکس لارجه و برای من بزرگه، امسال سفارش دادم اسمال یا مدیومش رو نصب کنند.
ما: شما بهش چی گفتی؟
قالیباف: من اینجا خندیدم که این عکس که ضمیمه‌ی پرونده کردید موید همین موضوع است و هیچ موضوع دیگری در کار نیست. راست می‌گم.
ما: باشه.
متن اقرار حداد عادل (بدون فشار یا تحت فشار بودن)
حداد عادل: من تا حالا صددفعه گفتم این عکس رو توی فتوشاپ ساختند. بعید نیست کار علی مطهری باشه. من دیدم روی موبایلش یک برنامه نصب کرده که عکس نماینده‌های دیگر رو می‌گیرد بعد یک دکمه را می‌زند و عکس آدم دفرمه می‌شود.
ما: حاشیه نروید. چه چیز خنده‌داری وجود دارد که شما و آقای قالیباف به آن می‌خندید؟ آیا به ما می‌خندید؟
حداد عادل: نع‌خیر. راستش رو بگم؟
ما: بگو.
حداد عادل: قالیباف گفت من دورخیز کردم بپرم روی صندلی ریاست مجلس. بعد من بهش گفتم باقر خودت چی که دورخیز کردی بپری روی صندلی ریاست‌جمهوری... بعد دوتایی خندیدیم.
ما: واقعا به این خندید؟
حداد عادل: به جون خودم و باقر به این خندیدیم.
ما: واقعا که... برویم سر عکس. توی عکس مشخص است که آقای قالیباف مشت شما را می‌خواهد باز کند. توی مشت شما چیست که رو نمی‌کنید؟
حداد عادل: من گفتم این عکس فتوشاپ است. هیچ کس تا حالا نتوانسته مشت من را باز کند... من دیگر پاسخ نمی‌دهم... صدبار گفتم، هزاربار دیگه هم می‌گم فتوشاپه... فتوشاپه... فتوشاپه...
نتیجه
بنا بر اقرار غلامعلی و باقر و با توجه به کارهای کارشناسی صورت‌گرفته چیز خاصی مشخص نشد...





این طنز در روزنامه‌ی اعتماد، 21 اسفند 90، منتشر شده است.
(طنزها را همان‌طور که در مطبوعات منتشر می‌شود، با حذف و تعدیل، در وبلاگ بازنشر می‌کنم.)