دوشنبه، آذر ۲۷، ۱۳۹۱

نمایندگان چینی در مجلس ایران



عکس از اینجا

خبرگزاری فارس به نقل از آسوشیتدپرس خبر داده است: «آقای لی جونون، یکی از نمایندگان مجلس کشور چین به دلیل داشتن 4 همسر، 10 فرزند و به اتهام جعل اسناد بازداشت شده است.» در این گزارش آمده است: «14 نفر دیگر نیز به دلیل کمک به آقای لی در گرفتن مدارک هویتی برای فرزندانش از کار برکنار شده‌اند.»

جعل اسناد
چین خیلی باحال است. اینجا جعل اسناد می‌کنند تا پولشویی و اختلاس کنند. توی چین جعل اسناد می‌کنند که بتوانند زایمان کنند. (جالب اینجاست در هر صورت گاو طرف دوقلو می‌زاید.)

کمک 14 نفره
ما هنوز متوجه نشدیم برای این‌که نماینده چین 10 بار زنش وضع حمل کند، چطوری 14 نفر بهش کمک کردند.

مجلس ایران کارگر چینی بپذیرد
به نظر ما حالا که نمایندگان مجلس چین در مورد مساله‌ی مهمی مثل چندهمسری دچار محدودیت هستند و احساس بدبختی می‌کنند، اما نمایندگان خوشبخت مجلس ما در این‌باره پیشرو، مرتجع و پرچمدار هستند، پیشنهاد می‌کنیم نمایندگان چین به ایران پناهنده شود. سپس در یکی از شهرها کاندیدا شوند و وارد مجلس شوند و به آرمان‌های خود برسند.

پلیتیک
 با فرار نماینده‌های چندهمسره مجلس چین به ایران، می‌توان دست کم جای خالی فرار مغزهای عزب‌اوغلی ایرانی را به خارج پر کرد.

مزایای واردات نماینده چینی
بعد هم اصلا چه عیبی دارد؟ وقتی وزارت راه برای پروژه‌هاش کارگر چینی وارد می‌کند، مجلس هم نماینده چینی وارد کند. حسن کارگران چینی این است که تعدادشان زیاد است، حقوق‌شان کم است، و به زبان چینی صحبت می‌کنند.

مزیت زبان
مساله زبان خیلی مهم است. چون ما که نمی‌فهمیم نمایندگان مجلس خودمان به چه زبانی صحبت می‌کنند و اصولا حرف‌شان را متوجه نمی‌شویم. پس برای ما فرقی ندارد نماینده چینی حرف بزند یا به زبانی حرف بزند که زبان مردم نباشد و اصولا حرف دل خودش را بزند.

مزیت چندهمسری
این‌طور که مشخص است دغدغه نمایندگان وطنی و چینی یکی است و همه به سمت چندهمسری گام برمی‌دارند. این‌طوری مجلس یک‌دست می‌شود و از تنش در صحن علنی کاسته می‌شود.