یکشنبه، شهریور ۱۹، ۱۳۹۱

هزینه انبارداری اصولگرایان؛ اصلاحات تمام شد


علی فلاحیان، وزیر اطلاعات سابق اسبق به ماسبق، گفت: «اصلاحات تمام شد.»
ما گفتیم: «خب شاید چون شما وزیر سابق اطلاعاتی، اطلاعات سابق را داری.»
وی گفت: «نه. تمام شد.»
ما گفتیم: «خیلی خب. تمام شد. ولی جنس خوب تمام می‌شود. جنس بد روی دست آدم باد می‌کند و فقط برای آدم هزینه‌ی انبارداری درست می‌کند. حالا هم جنس خوب تمام شده، هر چی ته انبار بوده آمده رو.»
وی گفت: «نه. تمام شد.»
ما گفتیم: «خیلی خب. تمام شد. منتها چینی‌ش وارد بازار شده. چینی که چه عرض کنم، بیشتر اصلاحات پلاستیکی است. یعنی اصلاحات تقلبی است. یک‌طوری انحرافی است.»
وی گفت: «نه. اصلاحات تمام شد.»
ما گفتیم: «خیلی خب. اصلاحات تمام شد. ولی اصولگرا داریم. جریان انحرافی هم هنوز روی دست‌‌مان مانده. چقدر بکشم؟»

نامزدی جوانان
وزیر اطلاعات سابق اسبق به ماسبق گفت: «باید جوان‌ها در انتخابات 92 نامزد شوند.»
احتمالا به این دلیل که میان‌سال و کهن‌سالی نمانده که تایید صلاحیت شود.


فلاحیان شکسته‌نفسی کرد
وی همچنین درباره نامزدی خودش گفت: «من گفتم جوان‌ها در انتخابات شرکت کنند، من 62 سال دارم و جوان نیستم.»
با توجه به چیزی که ما می‌بینیم و میانگین سنی که در مسوولین وجود دارد، و به مناسبت این‌که علی فلاحیان 62 ساله اعلام کرده جوان نیست لوح تقدیر شکسته‌نفسی به علی فلاحیان تقدیم می‌شود.




منتشرشده در روزنامه‌ی اعتماد، 19 شهریور 91  
(طنزها را همان‌طور که در مطبوعات منتشر می‌شود، با حذف و تعدیل، در اینترنت بازنشر می‌کنم)