چهارشنبه، آبان ۲۴، ۱۳۹۱

از ناصر به عنوان پرگار استفاده شود



آیا مفسدین اقتصادی دور محور عدالت خواهند چرخند؟

منبع عکس از اینترنت و نامشخص است.
اگر عکاس این عکس را می‌شناسید اطلاع دهید. ممنون

بررسی پرونده "ناصر" یکی از بزرگترین مفاسد اقتصادی آغاز شد.
دکتر فریدون غذاخوری، یکی از آگاهان قضایی، گفت: «بر خلاف دیگر مفاسد اقتصادی که فقط از حروف اول اسم‌شان - مثل "م. ر" - در خبرها نام برده می‌شود تا آبروشان نرود، همین که اسم ناصر کامل عنوان می‌شود معلوم می‌شود برخورد با مفاسد اقتصادی شوخی‌بردار نیست.» این آگاه تاکید کرد: «شما هم در این‌باره شوخی نکن.»

ناصر پرگار
دکترفریدون غذاخوری تاکید کرد: «عدالت‌محوری باید محور باشد و ما از ناصر به عنوان پرگار استفاده خواهیم کرد تا مفسدین اقتصادی با پرگار ناصر دور محور عدالت بچرخند.»

ناصر در چه حالی دستگیر شد؟
اما وقتی که ماها خواب بودیم آقا پلیسه بیدار بود. چرا که سرگرد القاصی مهر، رییس کلانتری 161 ابوذر، ضمن اشاره به دستگیری ناصر در خیابان نعیمی گفت: نصف شبی، این متهم در حال سرقت از صندوق صدقات دستگیر شد.

مردم گروه گروه
به همین مناسبت از لحظه مخابره این خبر، برای تشکر از بازگرداندن امنیت به سطح جامعه – به خصوص دور و بر صندوق‌های صدقات – مردم گروه گروه به سمت صندوق‎های صدقات در حرکت هستند.

تدریس ماجرای دستیگری ناصر در دانشگاه‌های جهان
سرگرد القاصی مهر رو به دوربین گفت: «خیال‌تون راحت.» و توضیح داد: «ناصر، سارق صندوق صدقات جنوب شرق تهران، پس از چندین سرقت شبانه، شناسایی و دستگیر شد.» او تاکید کرد: «دیگه نگران نباشید.»
وی ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های انجام عملیات دستگیری ناصر را این‌طور برملا کرد: «تحقیقات ادامه داشت و مناطق جرم‌خیز و نقاطی که امکان سرقت و تخریب صندقهای صدقه وجود داشت تحت نظر قرار گرفت که طی آن ماموران موفق شدند فردی را که در ساعات پایانی شب در حال تخریب یک صندوق صدقه بود، شناسایی و دستگیر کنند.» به خاطر همین پیچیدگی‌هاست که نحوه دستیگری ناصر در دانشگاه‌های پلیسی جهان – به زودی - تدریس خواهد شد.


ناصر کیست؟
ناصر سرحلقه فساد اقتصادی در سال‌های اخیر و رییس همه حروف الفبا است. او کارش را با بسته شدن کارخانه‌ها و از دست دادن کارش شروع کرد و وارد کار اختلاس از صندوق صدقات شد.
ناصر هنگام دستگیری چند قطعه اسکناس 2000 و 5000 ریالی همچنین تعداد زیادی پول خرد از قبیل سکه 25 تومانی و 50 تومانی توانسته بود از صندوق صدقات سر کوچه دربیاورد. که خوشبختانه این سرمایه ملی طی مراسم باشکوهی به صندوق صدقات دیگری ریخته شد به این امید با این پول صدقات، باز هم برای دختران کوموری جهیزیه تهیه شود تا مشکل مردم ما حل شود.