پنجشنبه، آبان ۱۱، ۱۳۹۱

پینگ‌پنگ‌بازی یا دکتربازی سران قوه؟



مساله این یکی هم هست؛ پینگ پنگ بازی یا دکتربازی سران قوه؟




غلامعلی حداد عادل گفت: «پینگ پنگ مکاتباتی سران سه قوه متوقف شود.»

حالا که حداد عادل گفته سران قوه پینگ پنگ بازی نکنند این سوال پیش می‌آید که سران قوه چی بازی کنند؟

نشر اکاذیب بازی سران
کشتی: سران قوه به هم گلاویز شده و این زیر یک خم آن یکی را گرفته، آن یکی دارد سگک این یکی را می‌گیرد. از طرقی این یکی به آن یکی فن افلاک پیش‌رو، دختربار سابق، را می‌زند. آن یکی با دوبنده قرمز تشک را از زیر پای این دوتا می‌کشد.

راگبی: توپ آن سمت زمین است، اما سران قوه همدیگر را هل می‌دهند و جفت‌پا به هم می‌اندازند و این یکی آن یکی را پرت می‌کند توی گل. بازی بدون برنده تمام می‌شود.

کشتی کچ: اولی با مشت می‌زند توی صورت دومی، دومی جا خالی می‌دهد مشت می‌خورد توی کله داور. داور ناک اوت می‌شود. از آن طرف آن یکی با یک صندلی فلزی در دست می‌آید بالای رینگ و آن را از پشت می‌کوبد توی کمر این یکی.

تیله‌بازی: سران تیله‌ها را چیده‌اند و دارند بازی می‌کنند. بعد یکی جر می‌زند و می‌گوید بیایید چاله شیطون بازی کنیم. یک چاله می‌کنند و چاله شیطون بازی می‌کنند. تیله‌ی دستی سران می‌افتد توی چاله شیطون.

گردوبازی: سران می‌خواهند گردوبازی کنند اما متاسفانه چون کشاورزی و باغداری هم مثل تولید و صنعت و اقتصاد فشل شده، هیچ گردویی در کار نیست برای بازی کردن. چین هم متاسفانه گردو تولید نمی‌کند.

تفنگ‌بازی: کیو کیو بنگ بنگ. بازی سران بدون خون و خونریزی تمام می‌شود اما در و همسایه که سر و کله‌ و شیشه خانه‌شان در این بازی شکسته خون گریه می‌کنند.

خاله‌بازی: مسلما سران خاله‌بازی نمی‌کنند و با توجه به طرح تفکیک جنسیتی عموبازی یا دایی‌بازی می‌کنند.

دکتربازی: دکتربازی هم از آن بازی‌های پرطرفدار است که چون ما شنیدیم سران برای دکتر رفتن و دکتربازی به اروپا یا انگلیس - که جزیره‌ای در غرب آفریقاست - سفر می‌کنند، از نحوه انجام آن در خارج خبر نداریم.

نتیحه‌گیری: با توجه به بازی‌های بالا، به نظر ما سران قوه همان پینگ پنگ بازی کنند خوب است. اما اگر حداد عادل معتقد است نباید سران پینگ پنگ بازی کنند، ما واقعا نمی‌دانیم سران با چی بازی کنند برای مملکت خوب است.