شنبه، آبان ۲۰، ۱۳۹۱

همیشه پای یک زن در میان است؛ بی‌معنی

آگاهان می‌پرسند به زودی فرهنگستان زبان و ادبیات کوچه خیابانی افتتاح خواهد شد؟


علی مطهری گفت: اگر حداد عادل و دوستانش به رفتار خود که - منجر به ایجاد تنش در مجلس برای طرح سوال از آقای احمدی‌نژاد می‌شود - ادامه دهند، من درباره سابقه برخی از آن‌ها در رژیم شاه صحبت خواهم کرد.
حداد عادل گفت: علی مطهری سوابق من را از مادرش بپرسد.
وی اضافه کرد: مطهری از مادرش سوال کند که نظر شهید مطهری درباره من چه بوده است.
البته مطهری هم قبلا توی مجلس یک جاچسبی پرت کرده بود و به کوچک‌زاده گفته بود: […]

حداد حق علی پروین را خورده؟ - بی‌معنی
حالا شانس آوردیم حداد رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی است.
البته به نظر ما با این اوصاف حق علی پروین در ریاست فرهنگستان زبان و ادب فارسی خورده شده است.
ما تا الان خیال می‌کردیم حداد که رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی است فقط زبان عربی‌اش خوب است که نصف کلماتی که به کار می‌برد عربی مزمن است. اما حالا متوجه شدیم حداد به ادبیات کوچه مسلط است. برای همین پیشنهاد می‌کنیم حداد بشود رییس فرهنگستان زبان و ادبیات کوچه خیابانی فارسی. علی پروین هم بشود رییس فرهنگستان که از ناموس زبان فارسی مراقبت کند.

تقویت بنیان خانوده؛ بی‌معنی
به همین مناسبت آقای عمه‌زاده، کارشناس مسائل خانواده، گفت: «به نظر ما همین که باری از دوش دیگر بستگان، مثل عمه و اینا، برداشته شود برای تقویت بنیان خانواده خوب است.»

پای مادران به سیاست باز نشود؛ بی‌معنی
در همین حال مربی مهد کودک "نوگل‌های پژمرده سیاست"، معتقد است: «بهتر است پای مادران به مسائل سیاسی باز نشود و بچه‌ها و سیاستمدارها خودشان مشکلات سیاسی‌شان را حل کنند.»
وی تاکید کرد: «جایگاه مادر بالاتر از مباحث سطحی و مبتذلی مثل اختلافات سیاسی ست.»

جلسه علنی با حضور مادران؛ بی‌معنی
با این اوصاف که نمایندگان جاچسبی پرت می‌کنند، فحش می‌دهند، چک می‌زنند، و گاهی حال خانواده هم را می‌پرسند، پیشنهاد می‌کنیم جلسات علنی مجلس با حضور مادر نمایندگان برگزار شود تا دستکم نمایندگان دوزار شرم حضور کنند. این‌طوری محیط مجلس بسیار معنوی شده و دیگر خانواده نمایندگان را خطری تهدید نمی‌کند. و مردم هم دچار بدآموزی نمی‌شوند. با تشکر.